onsdag 24 mars 2010

Massa distansutbildningar och spännande brev

Nu har jag suttit i flera timmar och försökt hitta en bra distansutbildning. Äntligen har jag hittat massor med engelska kurer och massa med svenska kurser. Skall bli så rolig. Slängde även in lite pedagogik och filosofi. Kom med en läkemedelskurs också, kan ju vara kul att se vad det är man beger sig in på om man skall bli sjuksköterska:P Skickade iaf iväg 9 olika utbildningar så vi får väl se vad det blir. Trots att jag skall till England vill jag inte avbryta min plan om att börja studera till hösten så jag skall ta en distans kurs som jag kan läsa via nätet och endast nätet.

Pappa ringde precis. Jag har fått ett rec brev från Malta.. Undra vad det kan var för något. Jag kan bara tänka mig att det är från skolan eller polisen. Skall höra med lärarna från skolan. Spännande:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar