måndag 29 mars 2010

Rolig helg, tött morgon

Hej, nu har det inte hänt mycket i bloggen på länge. detta för att Ea har varit här och jag har helt enkelt inte skrivit något. Jag har tyckt det har varit så trevligt med syrran här. Jag har även haft en helt ledig kväll, vilket har varit behövligt och skönt.

Jag har massa med nya bilder från snöslottet och andra ställen som kommer upp på bloggen underdagen eller imorgon. Är lite trött idag nämligen. Sov bara 4 timmar i natt. Det har snöat så sjukt mycket att när jag skulle gå hem inatt så var det hur jobbigt som helst. Det ledde till att jag stannade där jag var, men så fick vi gå upp vid 7. Andra har ju jobb att sköta på dagen, medans mitt jobb är på kvällen.

Jag skulle träffat Anni i stan idag, men jag får nog ringa återbud. Jag är så trött:P Så kan de gå.

Nä nu skall jag ta och sova en stund när jag druckit upp mitt "Valkoinen Greippi Mansikka" = "Vitt Grape och jordgubbs te".

Natti på er alla. Hoppas ni får en bra dag. Och snälla tänk på mig, ni som sitter i Skåne med sommarvärme:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar