torsdag 4 mars 2010

Fint soligt väder med långpromenad

Idag var första dagen denna veckan som jag kunde gå längre än till brevlådorna utan att behöva frysa ihjäl eller bli nersnöad på två sekunder. Jag gick hemifrån vid 14.00 och kom hem vid 16.00 sen var vi ute lite extra också. Kändes så skönt att få komma ut och vi hade bara 5 minus, ingen snö och knappt någon vind. Kan det blir bättre. Vägarna var skottade och solen sken och värmde faktiskt skönt på ryggen när man gick. Längtar tills imorgon när jag kan komma ut lite till. Jag passade på att köpa lite spenatsoppa idag när jag gick och hämtade Matias. Vi skulle haft spenatpaj till kvällsmat, men självklart så glömde jag det tills strax innan jags kulle gå, så det får bli imorgon. Skall gå till en större mataffär inne i stan, 40 min tur och retur. Det blir gott:)

Jag tog några bilder på snön idag igen för att försöka få er att förstå och jag tro de kan visa er rättså bra, men bilderna är fortfarande i kameran och jag skall sova så ni frå se imorgon. Kanske kan jag få den där efterlängtade bilden på bänken som jag ville ta för ett tag sedan. Gissar på att man inte ser bänken alls nu:P

Natti på er alla. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar