onsdag 10 mars 2010

Snabb vecka och varmt väder.

Jag sa det i måndags att denna veckan kommer gå snabbt och här sitter vi. Redan onsdag och det känns som det var söndag igår. Tror faktiskt hela denna månaden kommer gå snabbt. Vi skall ju ha gäster var helg.

Jag spelade in en videoblogg innan när jag gick till äffäen, men den blev helkass så vi får se om jag gör om en imorgon. Bilderna är fortfarande på kameran ligger där nere och jag är för slö för att hämta den.

Jag kan inte förstå att vi hade plusgrader igår och idag hade vi bara 5 minus. Det är ju helt underbart väder. Vi tog en längre runda (trodde jag) igår och idag än vad jag brukar ta. Jag brukar gå direkt hem, men nu gick vi runt i villa området och runt förbi massa nya villa områden och halvt in till stan och tillbaka, men ändå tog det bara 40 min. Normalt sett tar det ca 20 min den vanliga vägen.

Jaja. Nu skall jag lägga mig och se på fler avsnitt va Dr. Quinn. Det börjar ju närma sig bröllopet mellan henne och Sully. Spännande värre.

Måste bara tillägga att jag har blivit knäpp. Jag kan ha hur lång sovmorgon som helst, men vaknar ändå vid 7.15 var dag sedan i söndags (i söndagas vaknade jag 5.30). Jag går ändå inte och lägger mig tidigare än 12.00 och jag är inte tröttare än vanligt, snarare piggare. Jag har min klocka ställt på 8.15, men ändå vaknar jag vid 7:S mysko, men härligt. Man hinner med mycket mer.

Nu skall jag se på Dr. Quinn. Sov gott på er alla. Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar