söndag 14 mars 2010

Det känns att man börjar bli gammal

Hej hej
Jag kan ju berätta att här har det varit full fart hela helgen. Vi har haft Ks bror med familj på besök. En tjej, Linnea, på 5 år och en knodd, Wilmer, på 1 år. Ni kan ju redan nu gissa varför de inte blivit så mycket uppdatering. Jag har lek så mycket både igår och idag att jag, igår, somnade på golvet när jag skulle lägga Matias efter lunchen. Vi sov båda två tre timmar:O Då kom K in och väckte oss så att vi hann åka till snöslottet. Jag har bilder från det, men Kameran ligger i jackan och jag är alldeles för trött för att resa på mig. Idag har jag nämligen lek massa och sen när vi gick ut så började jag skotta mer i laborinten och hade målet på två träd längre bort. Jag kom till träden kl 11.00. Jag började vid halv 10. Ryggen värker ganska mycket, men det var det värt. Ett gott träningspass blev det. När alla andra åkte till stan en stund för att gå på isen så fick jag lite lugn och ro och däckade i sängen och sov tre timmar idag igen. när jag vaknade hade Ks bror redan åkt till flygplatsen. Tur vi träffar dem om dryga två veckor i Åre då:) Det var jätte kul att leka med dem, men som sagt jag är helt slut:P

Eftersom Ks bror också talar svenska så kan Linnea och hans fru också svenska. Detta gjorde att jag för en gångs skull kunde vara med i diskussionerna. Jag har även märkt att jag har lärt mig att dömma stämningen och lista ut vad de snackar om. Även fast jag bara förstår enstaka ord så kan jag ändå hänga med lite. Häromdagen så blev K så chockad när jag började fråga om svininfluensan precis efter att K och Olli hade snackat om den.

Det blir mer uppdateringen imorgon för nu skall jag nog ta och sova faktiskt. Kan behöva sömnen jag får.

Bara 11 dagar sen kommer Ea:D:D:D:D

Natti på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar