söndag 7 mars 2010

Jag på snowboard, inte illa:P

Oj nu var det verkligen länge sedan jag bloggade.

Jag får helt enkelt skylla på det fina vädret. I fredags var jag ute i två timmar, vilket gjorde att jag var helt slut på kvällen. Ville bara slappa, vilket jag också gjorde.

I lördags hände det grejer. Jag har ju visat bild på att jag har varit i backen med en snowboard, men vem kan inte fejka en sådan:P Igår var andra gången jag stod på en snowboard och jag trivs bra, förutom att jag bara trillar:P Jag lyckades iaf svänga runt tre gånger helt, utan att trilla och typ 50 gånger halvt och avslutade då med att trilla på rumpan:P Det fick jag för senare på kvällen då jag däckade vid 19.00 med en huvudvärk utan dess like. Efter att vi kom hem från restaurangen så gick jag och vilade en stund och vaknade upp vid ett på natten för att hitta mig själv med kläderna på sovandes på överkastet. Vaknade sedan vid 5 helt utvilad och visste inte vad jag skulle gör:P

Här bjuder jag iaf på mig när jag precis kommer ner för backen och skall stanna. På vägen ner trillade jag faktiskt bara två gånger:P

Jag får ta en film på när jag åker i backen sen så ni får se när jag åker nerför:P

Idag har jag lagat korvstroganoff som fick mycket väl godkänt av Matias som bara ville ha mer och helt struntade i potatismosen:P Det blev helt okej fast vi inte hade några krossade tomater hemma så jag fick ta och finhacka tomater istället.

Nu skall jag se vad det var för annan vampyrserie som jag hittade som blir nästa serie att följa efter att jag kollar klart på alla 8 säsonger av Dr. quinn. Jag är faktiskt redan på säsong 3:O

Natti på er alla. Nu skall jag äta av en äppelkaka som jag gjorde innan när Matias sov gott.

Måste bara säga att det är grymt kul att åka pulka. VI köpte en större pulka här om dagen och har åkt flera gånger ner för den stora backen utanför dörren. Måste sätta upp en skylt imorgon så de inte skottar över den och vår laborint.

Kjamar på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar