måndag 29 mars 2010

Bikini

Jag vet att jag sa att ni skulle få bilder, men vi får ta de imorgon eller kanske senare ikväll. Jag har nämligen försökt sova bort halva dagen, tvättat och sedan skottat i onödan i två och en halv timme:P Vi hade ca 30 cm snö på gårdsplanen och jag fick för mig att skotta ås man kom in med bilen iaf. Dock kom skottningstraktorn och skottade allt ca 30 min efter att jag var klar. Men jag fick iaf en bra träning. Inte illa:P

Jag gjorde en rolig grej på nätet. Nelly har just nu en tävlig där man kan vinna en bikini. Man skall alltså designa sin egen bikin. Min ser ut så här:




Och bara för skojs skull gjorde jag en till:

Nu skall jag gå till Lasse och se på fler avsnitt av Raid. Även fast ajg är dy trött så är ju Raid ganska bra. Synd bara att den är på finska med engelsk text och inte svensk. Man får ju koncentrera sig massor mer än när man hör engelska. Fast det är ju bra för man lär sig ju massa med stavning och sånt och det behöver jag.

Imorgon är det jobb för mig på skolan. Skall hjälpa svenska läraren igen. Kl 13.05 Finsk tid. Inte helt trist att jobba som lärare.

Nä nu får jag snabba mig. Skulle vara där om 20 min och det har redan gått ca 10:P Så nu skall jag vara duktig och ta mina glasögon, som jag nog behöver känner jag, och bege mig mot Raid:P:P

Kjam på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar