söndag 21 mars 2010

Träning på hög nivå

Hej alla.

För att fortsätta med vad jag skrev igår så vill jag bara säga att lijen är mitt verk. jag fick köra isbrytaren och skapa den linjen. Jag fick bryta isen jätte länge:P Det finns en film på min facebook, men jag har ännu inte lyckats få upp den på youtube, så ni andra vår vänta tills jag lyckats.

Jag har ännu inte fått tag på Lasse, han som tog fotona när jag var i vattnet. Så dem får ni också vänta med ett tag, men de kommer.

Idag har jag gjort massor eller rättare sagt tränat massor. jag har skottat i laborinten i två och en halv timme sammanlagt och varit på en 30 min powerwalk. Jag brukat ta ca 45 min på mig att gå den biten så det var inte helt fel.

Jag som den senaste tiden har vaknat kring 7 drog inatt ner gardinen för att se om det gjorde någon skillnad. Jag vaknade kl 8 idag istället, vilket är en förbättring. Hoppas bara inte det var för att ljuset ute blev så skarpt så det gick igenom för hur skall jag då klara sommaren när det aldrig blir mörkt??:S

Nu skall jag ta och äta en rimbobulle och sen gå till sängs och sova. Jag är helt slut i både kropp och sinne idag.

Kjam på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar