måndag 1 mars 2010

Massvis med snö, Haparanda och massa lek

Hej, nu var det ett tag sedan. Jag har haft fullt upp hela helgen med att ta hand om Matias och igår hade vi gäster som hade med sig sina två barn, 9 månader och fyra år. Vi hade super kul och byggde höga torn utav mina flaskor som är så populära.


Vi har iaf fått massa mer snö. Kommer med en uppdaterad bild imorgon på hur min balkong ser ut för det är mer nu, men just nu är det mörkt. Bilderna nedan är från i förrgår och dagen innan dess. Första bilden på balkongen är från strax efter att jag kom hit.






Är det bara jag som tycker att detta året gått otroligt fort?? Jag tyckte tiden på Malta gick snabbt, men nu har jag varit här i två månader och det känns som bara någon vecka. Tiden går snabbt som satan. Om bara tre veckor så kommer syrran hit, hoppas jag:P Och det skall bli såååå roligt:) Längtar massor. Känns som en evighet, men som jag precis sa, tiden går snabbt. T hade hittat någon konsert i Tornio som vi kunde gå på när hon är här, men jag vet inte.. Vi får väl se:)

Juste, glömde ju säga hur det gick på våran tripp till Haparanda. Jag fick se stadshotellet, som var jätte fint. De hade någon snöskulpturstävling utanför som vi såg. Helt otroligt vad man kan göra med snö. Sen fick jag osså se Maxi och Coop forum. Vi handlade lite med bla leverpastej (saknat det jätte mycket) och präst ost, mumma:) Köpte osså falukorv så jag kan göra korvstroganoff någon dag. Tydligen har de smakar falukorv innan, men varken T eller K tyckte om de:P

Nu blir det natti för mig. Skola kl 8.15 och klockan är redan kvart över elva här (kvart över tio i Sverige). Tänk på de. Jag går till skolan kvart över 7 egentligen:P

Kramar på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar