torsdag 18 mars 2010

Hektisk vecka

Hej nu var det ett tag sedan, men jag har haft fullt upp med skolan denna veckan. Tisdagen var det skola från 9.00 till 15.00 och sen onsdagen från 8.15 till 11.45 och idag skulle jag till en svenska klass, som jag skall vara med i många gånger till, men det blev inställt för han som skulle kära mig dit har brutit armen. I den vanliga klassen håller vi på med Rome och Julia pjäser. Det är jätte roligt. Vi gör även små lekar som är jätte bra nu när man leker med Matias så mycket. Vi har bla lärt oss hur pass viktigt rytm är så jag har försökt med det till Matias att när man sitter på pottan sjunger man en låt och när händerna är borta en annan osv. Han har faktiskt börjat sjunga med en massa nuförtiden:P

Vet ni vad som händer på Lördag??? Jag skall åka ut med en isbrytare och hoppa i det iskalla vattnet:D Det skall bli så spännande:P Har vi tur så får vi åka snöskoter också:D:D Längtar som en galning.

Nu skall jag ta och vila en stund och sen kanske ta en dusch och sen sova. Tidigt morgon imorgon. K jobbar jour och jag börjar skolan 9.00. Det betyder att jag skall upp vid 7.00, hjälpa T med Matias, göra mig klart för att gå 20 min i 20 minus och vara i skolan vid 9.00.

Måste ju bara säga att jag köpte ett par termobyxor som är mer som vind och regnbyxor. Jätte sköna iaf och perfekta när de är såhär kring 10 minus. De var ju rea så jag köpte dem för 50 euro istället för 70 som de kostade innan. Perfekt, mina andra var nämligen ganska så varma, så dessa är super.

Natti på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar