onsdag 31 mars 2010

Åre och glad påsk

Om bara en liten stund så kommer T hem och då skall vi börja packa in allt i bilen. Jag börjar ångra lite att jag hänger med. Det lär ju bli massa "jobb". Vi kör idag och kommer hem den 5 april. Det blir alltså sex dagar allt som allt. Dock skall det bli kul att åka skidor och få se Åre och träffa Vickan. Och med de i tanken så känner jag mig mycket bättre till mods med att åka med. I natt bor vi på hotell och när vi kommer fram så blir det gammaldags vis för där finns inget rinnande varmvatten (vet ej hur det är med kallvatten) och det är tydligen ganska litet och hyfsat kallt i huset. Vi får väl se. Skall bli spännande. Mest kul skall det bli att kunna snacka svenska med alla, även en konstig känsla att alla faktiskt kommer förstå en.

Men nu får jag ta och fortsätta fixa med MP3 så att jag har lite låtar att lyssna på. Tänkte också ha med lite så jag kan träna finskan. Hade varit så kul att kunna snacka så folk förstår en här och inte bara på Engelska.

Sóm ni förstår så finns där inget nät där upp heller å vi får se när jag uppdaterar nästa gång. Blir ju så dyrt med telefon uppdatering om man inte har något specialpris på nätet i telen.

För er som vill ha tag i mig så kan ni försöka på mitt Svenska nummer som jag sätter i ikväll när vi är framme vid hotellet. Skriv annars ett sms så ringer jag upp, för jag kommer sätta i och kolla mitt finska nummer med jämna mellanrum.

Kjam på era alla och glad påsk:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar