söndag 11 juli 2010

Lång och skön sovmorgon

Jag skall gå och se Eclipse med K någon gång snart. Det är därför som film recensionen ännu inte kommit upp här på bloggen, men den kommer. är jag säker på att jags kall se en film en andra gång så vill jag kunna studera alla detaljer innan jag skriver en recension på den. Så Eclipse kommer, oroa er inte.

Idag har jag inte gjort mycket. Var ju på festivalen igår. Shit va kallt det var. jag frös som en isbit. Fick låna en tröja av L när jag kom dit och fick varm choklad, men tog mig ändå många timmar att bli varm. K och T och Matias är ju borta så jag passade på att själv vara borta och sova över hos L. Var ju så sjukt kallt att gå hem igår natt. Vaknade iaf vid 6 i morse och var så vrålhungrig. Har inte varit så på länge. Då hade vi nog sovit ca 3 timmar. Kunde iaf somna om och sov till strax innan 8 och var inte alls hungrig längre. Super pigg var jag med:P L var jätte trött så vi fortsatte att sova och efter ett tag lyckades jag somna om till 11. Gick hem kring 12 då jag började göra pannkakor till frukost/lunch. Alltid gott. Avnjöt dem till Angel och sen la jag lite tvätt i tvättmaskinen.

Blev en tur till stan där jag efter att ha frågat runt överallt lyckades få hjälp med att fylla på mobilen med pengar. Blev en vända till stranden med och vila fötterna efter gårdagens timmar i högklackat.

Nu skall jag ta mig en glass och kolla om T och Matias kommit hem ännu. Trodde dem skulle komma vid 5, men de är ännu inte hemma och klockan är snart 9. Blir väl sängen för mig sen.

Natti natti på er alla.

Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar