tisdag 6 juli 2010

Picknick och Zumba

Hallå hallå.

Idag har jag varit duktig. Först så stod jag och laga 1000 pannkakor och plättar kändes det som. Vädret är ju så fint så jag tyckte vi kunde ha picknick, vilket vi hade inne i stan nära några gungor. Sen tänkte jag att Matias kunde sova i vagnen så kunde jag gå i affärer. Den planen blir struken. Visst gick jag i någon affär, men de blev nog bara två för efter 20 min så vaknade Matias, han brukar sova mellan 1,5 till tre. Igår sov han bara 45 min. Vet inte alls vad det kan vara. Jag tycker att han är trött och han ser trött ut och verkar trött och borde vara trött, men ändå så sover han knappt. I morse vaknade han vid 7 så de var godmorgon då. De är då man är glad att Mumin finns. Han fick sitta bredvid mig och se på Mumin så sov jag lite till:P

Sen när K kommer hem så berättar hon att det är någon danstimme inne i stan nära vattnet, utomhus. Vi frågade om T kunde ta Matias så jag och K kunde gå på den och hennes normala Zumba som är på tisdagarna. Och självklart gick de. Vi började dansen kl 18 och slutade 19.15. Zumban startade 19.30 och pågick i en timme. Jag var helt slut när jag kom ut, men kände mig jätte pigg ändå:P Det var riktigt skönt. Är det något jag kommer fortsätta med i England så är det absolut gympa av något slag, helst Zumba för de är så kul med dansen.

Nu sitter jag på rummet med fönstret öppet och, peppar peppar ta i trä, har inga mygg på rummet. Håller ca 30 min till innan de hittar hit och de passar bra för jag skall se på Angel och sen sova.

Hoppas er dag varit bra. Imorgon skall det regna här så då skall vi ha massa kul här inne, om det inte blir fint väder då förstås:P Får se om jag köper min nya mobil imorgon eller på torsdag.

Nu är det ju bara tre och en halv vecka kvar här och jag mår dåligt av att bara tänka på de så det skall jag inte göra.

Kram på er alla:) Vi ses snart, Sverige.

Det kommer lite bilder snart. Jag skall bara lägga in dem på datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar