måndag 19 juli 2010

Måndag och Australien

Solen skiner, jag äter ännu en glass och Matias sover.

Då var det måndag igen vilket betyder jobb, tvätt och Zumba. Kan inte vänta tills klockan blir 18.15 då min Zumba börjar. Skall bli så kul. Jag verkligen älskar att gå dit. syrran få allt följa med på jumpa eller Zumba hemma i Skåne när jag kommer hem. Det är verkligen något jag kommer fortsätta med efter att jag åkt till England.

Något jag inte berättat är att familjen jag skall till i England kommer med stor sannolikhet flytta till Australien i Januari 2011 och jag följer med. Jag kommer vara deras au pair under ett år och det betyder 4-5 månader i England och 7-8 månader i Australien. Kan ni fatta?? Min dröm går i uppfyllelse. Jag kommer komma till Australien. Känns helt osannolikt, men helt otroligt roligt:)

Nä nu låter det som om att Matias har vaknat så ni får ha de så bra. Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar