lördag 24 juli 2010

Lite tidsfördriv

Alkohol: Tequilla eller vodka redbull.
Allergi: Nix inga vad jag vet om.
Armhävningar: Oj, de vet jag inte. Klarar ganska många nuförtiden:D
Blyg: Om ni frågar familjen, nej. Om ni frågar mig, ibland.
Beroende av: Film/tv och att spendera pengar.
Betyg: Inget att skryta om, men inte dåliga heller.
Blir glad av att: Träffa människor och höra roliga skämt.
Bor: Svårt att säga, men min permanenta bostad är i utkanten av Lund
Dagbok: Ibland, mest här på bloggen.
Djur: Har inga egna, men mamma har 1000 hästar och två hundar och en katt, pappa några hästar och katter.
Drömmar: Hemliga.
Dåliga sidor: Pratar massor, kan vara bra, och några andra grejer.
Ekonomi: kan man skippa denna frågan??
Familj: Syrran, mamma, Rune, Pappa och Carina. Sen min värdfamilj också.
Favoritdryck: Mineralvatten med hallonsmak och té
Festar: Inte så ofta.
Flyttat: Flyttat med mamma två gånger och sen en omgång till Malta och Finland och snart England men de sista räknas ej.
Fobi: Spindlar
Foto: Att ta foton är jag kass på.
Född: 1990.
Gillar: Kakor, shoppa och RESA!
Gråter:Var ett tag sedan om man räknar bort idag när jag kom hem efter att ha fått en present av K och T.
Gör dagligen: Sitter vid datan, Leker med Matias
Hatar: Smärta.
Hypokondriker: Hehe lite ibland kanske:P
Imponeras av: Min syster.
Intressen: tv, film, resa, familj, vänner och promenader.
Jobb: Just nu: Au pair, senare: Lärare eller bröllopskoordinator.
Kaffe: Bläää
Kamera: En jätte fin vanlig digital (avancerad för mig) från Mormor och Morfar.
Kläder: Snyggt och bekvämt.
Kompisar: De bästa.
Länder jag besökt: Låt oss säga, 12.
Längd: 168 står de i passet.
Mobil: Ny och bra.
Motto: Det löser sig.
Musik: Allätare.
Musikalisk: Be mig inte sjunga då behöver du terapi i åratal. Dock är jag bäst på barnvisor:)
Märkeskläder: Kostar så grymligt mycket me rän vad min plånbok tillåter.
Naglar: Alltid nagellack och helst lagom långa.
Politik: Inte intresserad.
Rakning: Ja, alltid.
Rädslor: Finns alltid saker man är rädd för.
Saknar: Familjen och vännerna.
Samlar: Elefanter.
Sjukdomar: Än så länge är man frisk.
Ska göras: Sova.
Smeknamn: Kärt barn har många namn.
Sol: Alltid skönt:)
Sover: Dygnet runt om jag får välja.
Talang: berätta när ni kommer på min talang. Kan få folk att le:)
Telefonbok: Varför finns de fortfarande, slöseri på papper har ni hört talas om WWW.Eniro.SE
Tränar fysiskt: Springer minst tre gånger i veckan, Zumba då och då.
Tränar psykiskt: Hur gör man? Tror jag är stark nog.
Utbildning: Undersköterska.
Vikt: Jobbar på de.
Äcklas av: De finns en hel del saker.
Äter: God mat.
Önskar: Att hitta prinsen på den vita springaren och resa världen runt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar