fredag 9 juli 2010

S312

Nya mobilen i ena handen, Glassen i andra och datorn i knät. Det är livet. K är i Helsingfors och T och Matias är i Alahärmä. Jag är ensam bortsett från de andra två som bor i huset och imorgon är det musikfestival i kemi som jag skall gå på. Fick en biljett av T och troligen kommer en kompis med mig, men va kattan man kan väl gå själv med, eller? De skall jag iaf.

Här kommer en bild på min nya mobil. är faktiskt nöjd med valet. blev 95 kr dyrare än jag tänkt mig, men 995 är väl inte så dyrt. Dock fick jag visningsexet, ni skall se vad de tar för bilder med mobilerna inne i affären. Jag fick den inte billigare, men jag slapp iaf vänta 3,5 timmar innan den laddat klart. De enda jag ville ha var en fungerande mobil och att inte var silvrig. Modellen jag tog fanns i blå och silver, men de hade ingen blå på lager så det fick bli visningsexet.

nu skall jag njuta av min glass och Angel. Senare blir de antingen en film på tv (kommer inte ihåg vilken de var, men den börja kl 21.00) eller så blir det step up 2 på datan om den hinner ladda klart.

Natti på er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar