lördag 3 juli 2010

Efter så många år???

Usch, hur kan en bild väcka så starka känslor att man knappt kan andas. Jag vet inte o ni någonsin varit med om den känslan att hela bröstet smärtar och det känns som ni har svårt att andas. Allt du vill göra är att bli av med känslan,, men det går inte hur mycket du än försöker att låta bli att tänka på det du såg.

Jag satt nyss på facebook, som vanligt, och såg en bild som jag önskar jag inte hade klickat på. Jag tänker inte säga vad eller vem det var, men fy vad ont det gjorde i bröstet. Efter så många år så kan jag ännu inte släppa de.. Efter all tid som jag har haft att fundera och komma till en klok slutsats så kan jag bara inte släppa de.. Jag fattar inte varför. Skall det alltid vara så här eller kommer det sluta någon gång. Jag visste inte ens att man kunde känns så då, så hur i helskotta kunde jag göra det ändå? Jag hade ingen aning om att det skulle kännas såhär nu. Hade jag vetat de hade jag definitivt gjort saker och ting annorlunda. Tror det är den enda av de få sakerna som jag faktiskt skulle ta och göra annorlunda om jag fick möjligheten till de.

Nej usch nu drar jag ner stämningen och det är ju inte rätt.. Jag var ju och såg på Eclipse idag:D
Toppen film. Helt klart bäst av de tre. Säger inget mer idag då jag skall sova nu, men det kommer en recension.

Kram på er alla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar