torsdag 8 juli 2010

Nytt hår, men inge mobil

Nu har Micka klippt sig igen. Denna gången blev det kort i page. Jag gillar den stilen och luggen blev lite cool med. Kolla bara på bilden nedan. Där har ni också min nya hårfärg som är helt otrolig. Svårt att se på bilden, men den glänser så som i reklamer. Helt klart en toppen färg. Jag är supernöjd och engelskan har man tränat. snackade med frisören i tre timmar på engelska. Vi båda var så lika när det kom till att snacka, ingen av oss kunde stänga munnen. Vi snackade i mun på varandra och förstod vad den andre menade fast vi inte kunde de engelska ordet. Hade verkligen jätte trevligt och skönt var de. På denna salongen får man nämligen massage i ryggen när man sitter i stolen då de tvättar håret och man får huvudmassage när de tvättar håret. Helt underbart.





Bilden från balkongen är tagen kring 3 på natten och det rä som en mulen dag. Och nu går solen ner och upp officiellt, men jag vet inte om jag tycker den gör de.. känns lika ljust hela natten från att den går bakom träden tills den går upp igen.

Idag for jag och Matias till Haparanda för att handla min nya mobil, men ikke sa pikke. Kom inte hem med någon, kortet säger tomt och jag är pank. Skall se om jag kan köpa någon imorgon, känner sig så naken utan mobilen. Vill inte låna av K och T, men om jag skall vara ensam hemma i helgen och gå på musikfestival i Kemi så behöver jag en mobil. Varför kunde inte min mobil hållit en månad till. Varför var den tvungen att dö just nu. Skulle ju köpt en när jag kom hem. Det mest irriterande är att jag hann slösa upp mina pengar innan den dog. Och jag är ju inte den som tänker mig att något sånt skall hända så jag har inget extrasparande för sånt. Vi får väl se om de blir någon imorgon. Den jag vill ha kostar ändå bara 899 och den kan jag lätt klara mig med ett bra tag så det är inte bara en jag skall ha tillfälligt. Aja, vi får väl se.

Nu skall jag se de sista avsnittet av Angel säsong 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar