söndag 18 juli 2010

o.b.® ProComfort Tävling


Hej alla. Idag är det söndag och jag har en kampanj att skriva om.

Det finns en sida som heter Buzzador där man får prova olika produkter för att recensera och jag har nu fått möjligheten att prova o.b.® ProComfort som är en tampong.

I samband med detta kommer jag att ha en tävling där 5 av er kan få ett gratis paket med o.b.® ProComfort tampong. Allt ni behöver göra är att skriva det bästa sommarminnet ni har under kommentarer eller i ett mail till mig. Skriv er bloggadress och mail så jag kan kontakta er om ni vinner. Ni får gärna tipsa om tävlingen på eran egen blogg. Ni kan även vinna etuier och rabattkuponger. Tävlingen avslutas den 31 Juli.

Jag har då testar o.b.® ProComfort och är super nöjd. Jag är lite av en diskret människa när de kommer till mens så jag vill gärna kunna ha med mig mitt skydd enkelt och lätt utan att någon märket att jag har mens. En o.b.® ProComfort tampong är enkel att ha i väskan eller fickan och går snabbt och lätt att byta fast toaletten är liten. Själv tycker jag det är bekvämare med en tampong när jag tränar. Jag har både sprungit och Zumbat med o.b.® ProComfort. Jag kunde till och med bestämma mig på två sekunder att jag ville hoppa i vattnet och simma utan att behöva tänka på de vilket inte hade varit möjligt om jag hade haft en binda istället. Att o.b.® ProComfort är säkra vet alla som har provat dem. De är säkrare än bindor då de inte alls läcker.

Låt er inspireras av denna film från O.b. och njuta av sommarvärmen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar