fredag 16 juli 2010

Torsdag eller var de fredag

Nu var det fredag igen. Jag vill att tidens kall gå långsammare, vilket min hjärna är helt inställd på. Den har trott att det varit måndag i tisdags, onsdag i torsdags och att det idag är torsdag. Jag ä helt fel på dagarna. Vill verkligen inte lämna detta stället och familjen. Trivs som fisken i vattnet här. Kan inte förstå att jag skall till England om bara 6 och en halv vecka och att jag skall åka här ifrån om två och en halv. Känns så fel, så trist. Visst skall det bli roligt att träffa alla man saknat där hemma, men gu vad jag kommer sakna alla här.


Jag sitter iaf nu och ser på lite film. Skall snart göra mig redo så jag kan gå på Zumba när K kommer hem. Vet inte hur många gånger jag har kvar, men jag tror att jag få gå på lite mer än bara Zumban de sista veckorna här om jag skall använda upp mitt kort.

Glass i ena handen och sånadär goa havekuddar i andra. En trevlig fredags kväll framför mig och Oulu besök imorgon. Inte helt fel början på helgen.

Tror inte de blir så mycket uppdatering i helgen så jag säger nog ha en trevlig helg och hoppas ni kan njuta av värmen lite till utan att känna er helt döda.

Kjamar på alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar