fredag 30 juli 2010

Sista dagarna nu

Fredag, lördag och söndag kvar sen åker man. Söndag kväll kl 17 från Luleå station. Anländer i Stockholm kl 6.30 Måndag morgon. Lång natt, men oj så kul det blir när jag kommer fram. Tänkte gå på lite rundvandring i Stockholm så de måtte bli fint väder. Erika kommer och hämtar mig vid 17.00 så fram tills dess blir det bara massa vandring.

Det blir inga fler bilder innan jag kommer till Stockholm då min uppladdargrej är i en av alla mina väskor. Får se om jag hittar den när jag kommer till Stockholm. Annars hade ni fått se massa bilder uppifrån Kemi idag för jag och Matias har varit på den högsta platsen i kemi och fikat. Roligt var att det var en tjej som går på min Zumba som jobbar där så vi snackade lite.

Imorgon är de avskedsfest för mig. Jag fick reda på att en av de första jag lärde känna här kan komma trots att hon inte trodde de, skall bli så kul att träffa henne. Annars har nästan alla något för sig så vissa skall jag träffa senare på klubben. Får se om jag går dit, men de finns väl en chans för de.

Annars så blir det workoutmix för mig imorgon vid 11 då jag missade zumban idag. Timo kom hem lite senare så jag hann inte. Lite irriterande att den börjar redan vid 16.45, ingen som hinner till den tiden ju.

Aja. Nu skall jag leka lite med Matias innan det är dags för oss att äta lite kvällsmål. Imorgon blir det sovmorgon och en packa om en extra gång:P Har ju gjort det var dag hittills så det hör ju till, vem vet man kanske kan lyckas få en väska mindre om man packar om och om igen. Det är presenterna hem och muggarna som jag fick här som ställer till det för mig så vi får väl se hur jag gör med dem. Allt är ju tyvärr väldigt ömtåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar