söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag, en dag för familj och vänner

Mummi åkte hem tidigare idag när Matias sov. Då var K hemma och har tagit hand om Matias sedan efter lunchen. Jag själv satte mig och vilade en stund efter att K, jag och Matias varit ute på eftermiddagen. Skulle se på ett avsnitt av TSLOTAT, men shi fick jag för jag somnade som en stock i en timme:P Vaknade till och insåg att K och Matias nog redan hade ätit så jag sprang ner och kom lagom till mitten av deras middag. Så trött man kan bli på en helg. Jag kan ju tänka mig hur det är i sommar när jag sakll ah honom hela dagarna 5 dar i veckan, fast det kommer bli kul tror jag. Han är en så rar pojke. Han skriker när han har ont, eller inte får som han vill, men det sistnämda brukar gå över så fort han inser att han itne får som han vill vilket gå rmycket snabbt.

Idag har det varit underbart väder här. Innan när jag, Mummi och Matias var ute så var det kring 14 minus, men ändå härligt. Däremot när jag och K och Matias var ute så var det bara 9 minus. Blir varmare. Hoppas på att det går åt rätt håll nu. Börjar bli lite trött på kylan, visst är den mycket härligare här än hemma då det är "varmare" kyla, men ändå. Lite t-shit väder hade ju inte varit helt fel.

Nu skall jag ta och se på de där avsnittet av TSLOTAT och sen gå ner och äta kladdkaka med vaniljvisp.. Mums:)Jag gjorde nämligen en hjärtformad kladdkaka innan då det faktiskt är alla hjärtans dag. Alla säger choklad hjälper så eftersom detta är första året på tre år som jag firar utan en pojkvän så firar jag med kladdkaka:P Dock har jag fått fira den med en underbar liten grabb och jag har verkligen tyckt om denna dagen. Synd bara att jag varit så trött.

God natt på er alla och tack för att min familj, Ea, Mamma, Pappa, Mormor, Morfar, Farmor m.f. och alla mina vänner finns. Tycker mycket om er och det är ni som har hjälpt mig mest med livet för att få det så toppen bra. Trivs mycket bra med mitt liv som det är just nu. Synd bara att man inte säger det oftare.

Förresten så har jag en hemlis som jag inte tänker berätta förens den är 100%, men den kommer att påverka min familj och mig. Speciellt mig, men på ett positivt sett. Ser verkligen fram emot att få den hemlisen 100%. Vill så gärna säga, men det kanske går i stöpet så bättre inget sagt.

Kramar på er alla. Tänker på er där hemma alla dagar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar