tisdag 16 februari 2010

Gratis semlor och ett stort Grattis

Hej hej. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Har dammsugit hela huset och varit i skolan. Jag fick gå lite tidigare för att hinna hämta Matias, men när jag precis hade fått ut vagnen så fick jag sms av K att hon kunde hämta honom. Det resulterade i att jag började på maten som blev potatisgratäng med en kycklingsås bestående av kyckling, grädde, mjölk, tomat och morot. Mycket gott.

I skolan idag så fick vi varsin semla.. Mums om de inte hade varit sylt i den istället för mandelmassa:P Jaja, gratis är gott. Vi började iaf med att ta ner alla saker som vi skulle använda ner i den stora aulan. När allt var uppe så började vi öva in den öppna uppvärmningen som vi skall ha innan allt startar. Med det menas att vi håller på med vår uppvärmning undertiden som folk kommer in och sätter sig ner. Dock hann jag inte stanna tillräckligt länge för att vara med när vi skulle börja med själva framträdandet trots att jag bara gick en timme tidigare. Tror de andra började med sina t-shirts idag med, men är ej helt säker. Jag skall göra min imorgon. Skall bara komma på ett bra märke som symboliserar rikedom eller "greed" som vi skall vara, fyra av oss.

Älgen var här och besökte idag igen. Dock såg inte jag den idag, men Matias och K gjorde. Jag fick ju lite bilder på den häromdagen som jag tänkte lägga upp nu:



Har ju helt glömt att berätta hur duktig Matias är som nu kan gå helt rättad upp för trappan utan att hålla i något. Jätte duktig tycker jag att han är.

Nu skall jag se om jag inte kan hitta någon kul film att se på eller kanske de ett avsnitt av painkiller Jane. TSLOTAT hade ju bara två säsonger och jag har redan sett alla avsnitt.

Kramar på er. Och GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!! Ledsen jag inte kunde fira den med dig. Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar