söndag 21 februari 2010

Super duper bra kväll

Blev inget inlägg igår för jag hade fullt upp med att vara ledig för första gången på länge. Såg till att hålla mig på rummet hela dagen så jag fick lite "egentid". Jag kunde heller inget skriva på kvällen för då bar det av in till stan. Jag blev med bjuden på en finsk fest av en klasskompis. Det var hemma hos ett gäng som hade flyttat in och skulle fira det nu. Jag hade så trevligt och alla var helt underbara och snackade både engelska och svenska med mig. Man kände sig verkligen välkommen. Senare på kvällen (ca 1.30) så begav vi oss till en clubb. Det var 2 års gräns, men här i Finland så skriver man personnumret olika och det var nog därför jag kom in. Det trodde iaf K. Det står ju 901031 på mitt körkort och då tror de att jag är född 31 för de skriver så här: 311090 istället. Jag blev lte nervös när vakten kollade mitt legg och granskade det nog, men sen gav han mig det och sa att jag fick gå in.

Jag gick hem igår. Tar ca 20 min. Kändes inte så kallt som det var. Jag hade tre par leggins och en tunnare tröja + jacka och halsduk, mössa och vantar, men ändå så frös jag inte så mycket. Bara lite trots de 27 minusgraderna som jag såg när jag kom hem:P Lite sprit gör mycket för värmens skull. Jag gick iaf hem vid tre och vaknade kring 9, men låg kvar och halvsov till halv 2. Inte för jag var bakfull utan för jag var ehlt slut. Min förkylning tar kål på mig.

Nu skall jag springa ner och äta lite mat för jag börjar bli hungrig nu. Det var något jag skulle skriva om igår som jag inte kommer ihåg just nu, men det kanske dyker upp senare.

Kjam på er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar