lördag 6 februari 2010

Däckade snabbt

Hej
Jag som hade tänkt skriva igår, men vad gör jag, jo jag somnar som en stock vid 9:P Jag var helt slut konstigt nog då jag hade sovit ut gott dagen innan. Vaknade vid 8 idag, men låg kvar i sängen och bara njöt av att jag faktiskt var pigg för en gångs skull och gick upp kring halv 10 då jag såg att K och Matias var på väg ut. Tog lite frukost (risifrutti) och gick ut till dem. Sedan dess har vi lekt, ätit och nu sover Matias. Jag skall ta och äta upp en av de där bakelserna som T köpte igår och en varmkopp med oboy.

Ni får ha de så bra så hörs vi senare idag.

Föresten så såg jag en webbkamera på Lund nyss och shit vad mycket snö ni har.. helt otroligt:P

Har iaf fått ledigt härifrån i Maj så jag kommer hem om kring den 15 maj. Ses då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar