fredag 19 februari 2010

England, here I come

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Nu kan jag inte sitta still längre. Fick precis samtalet jag väntat på hela veckan. Jag berättade ju om en hemlighet som jag skulle avslöja idag. Hemligheten är att jag åker till England i Augusti. Kommer vara där minst ett år och jobba som au pair. Nu åker verkligen fjärilarna upp med slemmet och ner igen. Är så lycklig. Detta var precis vad jag ville och när jag fick kontakt med familjen jag skall till så visste jag att det var rätt från början. Idag när jag snackade med D (mamman i familjen) så var vi båda överens om att detta kommer bli toppen. Kan inte vänta. Jag trivs jätte bra där jag är nu, men England!!! Jag vil att det blir augusti nu!!

Jag skall till en stad som hete Leighton Buzzard och ligger strax utanför London och lite öster om Oxford. Det skall bli så spännande. Här kommer en bild från staden med Englands kända bussar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar