onsdag 3 februari 2010

I god tid

Hej alla. Idag har jag haft något på gång hela tiden. Gick till skoaln en och en halv timme för tidigt. Vi började vid 12.30 och inte vid 11:P Slutade med att jag satte mig på ett Café.

Gick 45 min tidigare från skolan för att hinna hämta Matias vid 4. Tog oss en timme hem då Matias gick nästan halva vägen (jag lät honom gå, han behövde det). Sedan så åt vi och åkte till snöslottet. Det var super coolt och jag vill tillbaka med min kamera och fota. Fick bara lite mobilfoton för mitt batteri i kameran dog när jag skulle fota en bänk så ni fick se hur mycket snö här verkligen är. Man såg knappt ryggstödet. Ni får se bilder på snöslottet nästa gång vi åker dit.

Nu skall jag se på Cadet Kelly och sen sova för imorgon skall jag upp vid 7, passa Matias till halv 11 och sen vara i skolan vid 12.30 och sen till banken för att skaffa ett konto så jag får min lön och sen skall jag hem igen:P

Imorgon har jag varit här i en månad. Helt otroligt. Tiden gå så jätte snabbt.

Ni får ha en fortsatt bra kväll. Kramar på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar