måndag 1 februari 2010

Mer ledigt

Jaha, då var man ledig lite till då , jag som sett fram emot en till promenad, men man kan ju förstå att K vill hämta Matias nu när hon faktiskt kan. Jag satt och tänkte på de att jag har faktiskt aldrig känt att det är jobbigt att hämta Matias oavsett väder och vind. Det är faktiskt behagligt att gå den biten fram och tillbaka. Lite som när man lägger honom på kvällen. De är de stunderna som jag njuter mest av,han är oftast lugn och man gå och tänka för sig själv, till och med högt om man vill för ingen kan tillräckligt bra svenska och det ser bara ut som om att man snackar med Matias, vilket man osså gör.

Då skall jag ta och fortsätta och se på tillbaka till blue lagoon. Jag borde se ettan någon gång, för den har jag aldrig sett:P

Bjuder på lite bilder. Marängerna är från igår och bilden på huset är från förra veckan. Nu har vi mycket mer snö. Skall ta lite foton senare idag.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar