fredag 5 februari 2010

Låååång sovmorgon

Äntligen Fredag:)

Känns inte som om att det är fredag, men jag kan inte svara på varför.

Idag hade jag tänkt vara flitig, gå på promenad, tvätta och ta en dusch. Kanske tom städa lite, men vad gör jag? Jo jag vaknar kl hal 11! Kan ni fatta det?:P Sovmorgonen idag var välbehövlig. Kom inte i säng förens strax innan två för jag "tvunget" skulle kolla klart på filmen (dumma Micka) och ha haft fullt upp igår kändes. Nu sitter jag här iaf och har börjat på en ny film:P T är hemma och packar hela dagen, men nu skall han till banken och lite sånt. Hans kulle även köpa en tårta som K inte gillar, men som han trodde jag kanske gillar. Undertiden tänkte jag ta min dusch och sen kanske smaka lite på köttet som han gjorde innan.

Dagen idag ser ut som så att jag skall hämta Matias vid 3 tiden och sen leka med honom till K kommer hem, sen vet jag ikke. Eftersom T inte kommer vara hemma i helgen så gissar jag på att det blir lite jobb för mig,men det är ok:)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi senare.

Måste verkligen ladda kameran och min mobil som skriker efter batteri. Tänk om det fanns evighetsbatterier.. Såna man aldrig behövde ladda. Det skulle vara en bra sak för mig osm alltid glömmer att ladda:P

Kjamra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar