lördag 30 januari 2010

Bajs i blöja

Hej. Idag har varit en rolig dag så långt. Jag vaknade lite sent (alltid skönt på en lördag) och kom ner till en skrikande bäbis.. Matias vaknade helt klart på fel sida. Han skrek hela morgonen även när våra gäster kom. De har fyra barn, två tvillingpar i åldrarna 2 och 4. När jag tyckte det luktade och skulle byta blöja så är jag glad för att jag bytt på de äldre på sjukhuset när de har varit lösa i magen. Bajset hade kommit utanför och kläderna var helt bajsiga. Tog ett snabbt avbadande i vasken och nya kläder och sen sken han som en sol igen. Tror han har haft lite ont i magen på sista tiden och nu när han fick ut det så har det blivit bättre:)

Nu sover han och jag sitter här.

Skall ju på "konsert" ikväll.. Skall bli jätte kul. Vi skall gå kring 10 i kväll:)

Resterande del av dagen skall jag ta hand om Matias och sitta här:P

Ni får ha det så bra.. Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar