lördag 16 januari 2010

En låååång dag

Jag blev precis hemskjutsad av Arttu nu. Jätte snällt av honom:)

Jag har haft roligt hela kvällen. Det var skönt med en ledig kväll. Jag blev ju hämtad strax efter 18, men vi kom till festen kl 23.50:P Innan dess så var jag först hos Ani och väntade på att Niilo skulle skjutsa alla överallt. Sen spelade vi frågespel hos en kille som heter något som börjar på M. Typ Mikko eller något. Sen gick vi (jag och Annie) till Arttu när killarna tog en bastu.. Jätte mycko det här i Finland. Först och främst så har alla en bastu och sen så när man har vänner över så är det vanligast att man sätter sig där med en bira i ca en timme:P mysko... men kul. Hehe.. Under tiden så satt jag och Anni och kollade på tv med Arttus bror och hans flickvän.

Det var kvällen i helhet. Och p.s. jag har inte druckit något i kväll. Är inlägger lite mysko så är det för jag är trött.. Jag skall sova nu för jag skall vara uppe kl 7 imorgon bitti.. jippi.. Så går det när man inte frågar om klar tecken på ledighet.

God natt på er alla. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar