onsdag 13 januari 2010

De där med tider och stress....

Andra dagen i skolan avklarad och vi fick läxa:P

Har även gått massa efter att jag försov mig och fick springa till skolan:P SÅ kan de gå när man missar att ställa klockan.. känner mig lite dum som försover mig hela tiden, speciellt när jag var så morgonpigg ett tag för inte så länge sen.. jaja får väl se till att förbättra de.

K fyllde år idag så jag tog hand om Matias efter att jag duschat och dammsugit. Nattade honom också, men började fel. När han var klart för sängen så gick jag ner för att han skulle få säga natti tills hans mamma, men självklart började den oändliga processen att han skulle somna efter detta. Inte blev det bättre när jag precis lugnat honom och T kommer in och frågar om han skall sitta där istället och sen går ut. Tog över en timme att lägga honom. Som det kan gå.

Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. Blev ett kort inlägg för jag skall sova nu så jag inte blir sen imorgon. Skulle ju ha fikat med Anni, men eftersom K tyckte Matias skall stanna hemma så får även jag göra det. Skall iaf på fest på Fredag och skall då till Anni strax innan, vilket nog blir kring 5,6 eller så. Det betyder att jag har en hel dag framför mig med förberedelser:P

Ni får sova så gott så får vi se om någor händer imorgon som man kan skriva om.

Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar