lördag 16 januari 2010

Det trodde ni aldrig va??

Hej alla. Nu sitter jag här på rummet och håller på att städa. Alla som känner mig vet hur många gånger om dagen jag behöver städa för att hålla rummet någolunda fint:P

Idag sov jag till halv 10 för att gå upp och sedan kring 12 åkte vi till en skidbacke, stor som vallåsen. Dock bara en backe. T fick mig att åka med, vilket jag verkligen inte ångrar. Jag har nämligen provat på snowbord idag:)

Jag har alltid hatat och då menar jag hatat snowbord åkarna. De förstör backen och de är bara i vägen. Jag kan villigt erkänna att jag fortfarande tycker så, men fy va kul det ändå var. Jag har lite mer förståelse för dem och hatar dem inte mer.. Bara ogillar att det förstår backen. Dock förstör skidblåbären också så.. Iaf Jag var tydligen duktig. Jag lyckades inte svänga ordentligt och hålla mig kvar stående, men jag lyckades ta mig runt ett varv och sen trilla precis när jag kommit runt. Jag kan iaf åka hyfsat snabbt neråt med magen ner mot backen. Har ännu inte lyckats på andra hållet, blir att träna sen. Jag och T åkte dit och träffade då hans gamla chef och en kollega till honom. De var super trevliga och vi skall åka med dem fler gånger. Det tar ca 15 min med bil dit så det är rätt så soft. Man kan komma på att man vill åka skidor på dagen liksom.. T tog en jätte bra bild som jag kommer lägga upp så ni verkligen tror på mig att jag åkt.

Senare ikväll så kommer det någon gäst så då skall jag passa Matias.. Imorgon skall vi till ett badhus som är lite mer som ett spa tydligen. De har aldrig varit där och inte jag heller så det blir spännande. Vi får väl se vad det är för något.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar