söndag 17 januari 2010

Snowboard

Före:

Undertiden medans jag åkte, Gäller att hålla balansen, men jag åkte iaf tre åk utan att trilla:D



Har har ni mig, före och undertiden jag åkte. Känns konstigt att se mig med en snowboard:P Vi tog aldrig någon efter bild mest för vi glömde, men tur var väl de:P var ju helt slut..

Nu skall vi äta lite lunch och efter det så är det dax för badhus. Typ något spabadhus. Berättar mer när jag kommer hem.

Förresten så har det gått bra i helgen. Visst har jag inte varit 100% ledig, men det är ju för man bor här. Jag har inte passat honom alls mycket, inte mer än vid måltiderna där jag hjälp till och när K och T handlade och sen igår när vi hade en gäst så anmälde jag mig frivillig till att natta honom. Han var ju ändå så trött.

Ni får ha en bra dag så hörs vi senare.

Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar