söndag 10 januari 2010

Första veckan avklarad

Hej alla, blev ju inga inlägg igår eftersom jag däckade så fort jag la min i sängen typ:P Hade lite problem med OTH så jag la tiden på det istället vilket resulterade i en sen morgon: 08.30:S

Jaja sen gick man ju upp och då var Matias redan fördigäten så det var skönt. Vi har lekt en massa och varit på promenad. Måste verkligen snacka med pappa om min sladd, för jag har tagit massa med bilder på omgivningen.

Sen resterande del av dagen så har vi planerat för gästerna som kom. Det var mycket trevligt och det roligaste av allt, förutom att jag blev bjuden till en fest och att få komma med en dag till skolan, var att jag faktiskt förstod vad de snackade om eller jag förstod att det var om bilar. Det va lite kul.

Börjar kännas att man jobbar en de, fast man har ju pauser ändå. Imorgon går Matias till dagmamman för första gången vilket gör att jag är ledig på förmiddagen fram till 2 tiden då jag skall börja gå och hämta Matias. Som sagt så tar det ju ca 30 min att går dit. Tänkte passa på att handla lite på vägen. Något att knapra på och näsdukar. De är jätte snälla här och frågar jag så får jag nog det av dem (de köpte tandkräm och schampoo till mig ju:P Men känns som om att jag faktiskt kan köpa lite saker själv. Vill ju inte bli för bortskämd:P

Jag har iaf listat ut vad jag skall göra med de pengarna som jag sparar. Jag skall resa. Tåg, eller flyg eller något till Australien. Jag vet iaf att jag skall ta mig dit på något sätt i höst. Det skall bli så roligt.

Nu skall jag se ett avsnitt av OTH och sen skall jag sova. fast jag kan ha sovmorgon imorgon så tror jag att jag skall försöka gå upp i tid. Känns som om att jag måste få in rytmen igen:P

GOd natt på er. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar