onsdag 6 januari 2010

Tidsfördriv, om mig

Namn: Mikaela Åkesson
Kallas för: Minan, Micka, Mickan och elis
Stjärntecken: Skorpion
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: ingen
Tatueringar: En skorpion på vänstersida vid ryggsluet.
Längd: 1.68.5
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Mörkbrunt
Fräknar: Lite på näsan på sommaren mest.
Motto: Ta alla tillfällen du kan till att leva ett liv du vill leva.
Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu trivs jag, kanske när jag kommer hem vill jag flytta till eget.
Tycker du att du är attraktiv? Inte innan, men efter detta lät jag vara.
Dricker du Alkohol? Ja.
Röker du? nope
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Olika
Vad är du rädd för? Spindlar och möss, men även att vara ensam resten av livet och mörker och höjder:P
Gillar du att tvätta? vem gör de, men alltid skönt med rena kläder.
Gillar du berg- och dalbanor? Japp

Senaste…
Filmen du hyrde? Män som hatar kvinnor.
Filmen du köpte? The notebook.
Låten du hörde: Ouff ingen aning
Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg. lyssnar på yuotube..
Personen du ringde? Pappa
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? How I meet your mother
Person du tänkte på? Matias.. "var är du"

Favorit…
Låt: Inge aning, har så många.
Sak att göra: Sova..
Sport: Håller ej på med sport
Dryck: Vinbärssaft är gott men de e osså vaniljcola.
Kläder: Det mesta i min gaderob
Film: Finns en del, men top gun är ju bäst
Bil: Audi :D
Serie: Alias och OTH

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? Ja^^
Varit i slagsmål? mm
Blivit arresterad? haha nee
Träffat någon från internet IRL? Japp ^^

Antal…
Gånger du varit kär? Vet nte :)
Gånger ditt hjärta brustit? en
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen hoppas jag, men tror två
Tjejer du kysst? Inga
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några.. tror de är två eller tre, men kommer ej ihåg varför, bara ena gången:P

Senaste…
Boken du läste? Håller på att läsa shopoholigs bekännselse, men sista jag läste ut var Braking dawn
Personen du fick e-mail av? Syrran
Personen du fick brev av? Vet inte :P
Personen du fick sms av? Ea
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Den 2 Januari.
Saken du köpte? Förutom mat så är det nog en tröja från vero moda.
Vad har du gjort idag? Sett efter Matias, gått i kylan i en timme och varit på rundtur i Kemi.
Brukar du svära mycket? Har slutat med det för de mesta.
När stiger du upp på morgonen? halv åtta.
Vad har du på dig? Skall vi rabbla allt?? 3 stumpor, ett par underställsbyxor och ett par jeans, ett linne och en tröja + en tjocktröja, trosor och bh.
Vad ska du göra ikväll? Sova ^^
Vad är du allergisk mot? inget :)
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ibland
Kan du stå på händer? nej
Håkan Hellström eller The Ark? hellström
Salt eller socker? Socker :D
Gillar du ketchup? går an på pyttipanna, annars nope..
Är du glad nu? Inte överlycklig, men lagom
Var du glad igår? Jupp , jag e lagom glad för de mesta ;)
Vad dansar du till? Allt går att dansa till med lite sprit i kroppen:P
Stockholm är… ? En snobbstad ? :D
Göteborg är… ? En konstig stad ;)
Kan du sjunga? hahaha neej
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Austalien, Kina, Mexico, Grekland, Tanzania och Island. Detta är länder jag ej varit i. Vill besöka fler av de jag redan varit i:P

2 kommentarer:

  1. Haha.. har du en bror micka? :O Varför var senaste gången familjen åt tilsammans den 2 december? :) /Ea

    SvaraRadera