lördag 30 januari 2010

Bullebak och hemmakväll

Hej alla. Nu är det kväll här och allt har gått bra. Jag är tyvärr inte på väg ut, vilket jag skulle varit. Fick ett mail om att det var ändrade planer. De skulle inte ut mer och jag stannar hemma. Som ni säkert märkt så har jag istället gjort vid min blogg. Nu börjar det närma sig något.. den är inte klar, men de är iaf lite annorlund. Det är kul nu när man börjar förstå sig på sakerna. innan hade jag ingen aning om hur man gjorde.. Vill ha det ås lätt som paint, men de kan man ju inte få:P Det va inte så svårt när man väl läste innantill och jag har fått massa hjälp från andra bloggar.

Jag måste bara tacka en tjej för att jag fått "låna" en av hennes headers.


Vi har bakat idag. Glömde kameran här uppe när jag hämtade en lussebulle så jag får ta foton imorgon. Men lite foton har jag när vi bakar dem iaf:)


Nu skall jag se på jul i kapernaum, om jag kan, annars pocahontas. Har ni tänkt på hur lik storyn i Pocahontas och Avartar är?? SÅg inte de förrens jag började se på den igen. helt galet.. Jag som trodde att Avartar faktiskt hittat en egen story (förutom romeo och julia delen, men den har väl alla romantiska filmer). Knäppt:P

Natti på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar