söndag 31 januari 2010

Kan det vara tänderna?!

Nu sitter man här igen efter en lång söndag. Visst de är min lediga dag, men jag kunde inte bara lämna T med Matias. Han har nog MASSA tänder som är på väg för han har knappt varit tyst en sekund, sen blev det inte bättre när han inte ville äta och var trött. Stackarn har varit helt hysterisk hela dagen. Har han inte suttit hos mig och gråtit så har han suttit hos T. Vi har diskuterat fram och tillbaka om det kan vara trotsåldern, men de tror ingen av oss för han har liksom inte direkt velat ha något och han är ju lite ung för de.. Han skriker och sen tystnar han när han får syn på något han vill ha och vare sig han får de eller ej så börja han skrika igen. Han ville inte ha någon mat alls så tillslut när han inte ens åt kvällsmålet så provade vi med lussebulle, vilket han ville ha från början och sträckte sig mot de, så tog jag lite smör på för de var ju bra om han fick i sig något mer och lite ost som han älskar, men då dög de inte och han bara skrek. Sen när han fick välja vilken han skulle ha själv och inte fick smör eller annat på så gick det, men sen tog han även dem med smör på och lite tomat och lite av den mat han helt hade nekat innan, men sen tog det stopp. Har ni någon idé om vad det kan vara så skriv en kommentar eller skicka ett mail till mikaelablogg@gmail.com. Jag behöver hjälp. K har ju jobba hela dagen och kommer hem först imorgon.. Vi får väl se hur morgonen går, men nu sover han iaf. Han somnade ganska snabbt.


Annars har de inte hänt något speciellt idag. Jag har mest försökt lugna Matias.. Har lite bilder från idag när jag gjorde maränger, blev några äggvitor över från carbonaran så jag gjorde maränger som blev kassa:P Man de bilderna får vänta till senare för jag måste rensa lite på datan först.

Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon eller senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar